A Ray-Ban napszemüveg trendje folyamatosan változik?
Igen is, meg nem is. Ez mit jelent a gyakorlatban? Azt, hogy a márka által képviselt stílusosság mindenkor megingathatatlan. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy olyan alap, ami érinthetetlen. Viszont a felszín olykor átalakul, pulzál, változik. Az évente felbukkanó kollekciók új színeket, motívumokat, mintákat és fazonokat hoznak magukkal. Természetesen ettől még az előző esztendők sztárjai sem mennek ki a forgalomból, viszont a megújulás folyamatos. Ez a fajta érdekes kettősség: az alap stílusjegyek megőrzése és a trendi változtatások megjelenítése teszi annyira ellenállhatatlanná ezeket a kiegészítőket. Amik egyébként önmagukban is öltöztetnek.
Ugyan a napfénnyel szembeni védelem biztosítása inkább praktikus feladat, mondhatni funkcionális tényező, mégis a Ray-Ban napszemüveg az esztétikumával emelkedik ki a tömegből. Hiszen az jóformán evidencia, hogy ez a terület hatalmas rajongótáborral bír. A legnevesebb divatcégek is beszálltak az utóbbi években az üzletbe, amit akár esélyrontó negatívumként is megélhetett volna a gyártó. Ám nem így tett. Sőt, elnézve a történetét úgy tűnik, hogy inkább innovációkra sarkalta a tény, hogy sokan loholnak a nyomában. A fejlődést ösztönző hozzáállás végül meghozta az eredményét, ami a paletta színpompás tagjaiban egyértelműen és visszavonhatatlanul megmutatkozik.
A Ray-Ban napszemüveg olyan, mintha nem is lenne?
Igen. Akik hordják, arról számolnak be, hogy annyira kényelmes viselni, hogy nemes egyszerűséggel elfeledkeznek arról, hogy szemüvegen keresztül látják a világot. Ennél nagyobb dicséret nem is kell. Amikor egy kellék úgy válik észrevétlenné, hogy közben mindent átformál, akkor nincs miről tovább beszélni. Ez az erős vonzalom záloga.