Az óraviselés amennyire hasznos tevékenység, annyira járul hozzá a kisugárzás, a megjelenés vonzerejéhez. Szóval érdemes élni az előnyeivel.
Melyek a legnépszerűbb óra márkák?
Sokszor emlegetett kérdés ez, amire csak azért nehéz válaszolni, mert hosszú a lista. A Fossil időkijelzők mellett ugyanannyira nem lehet elmenni szó és pillantás nélkül, mint ahogy a Casio remekei felett sem ildomos szemet hunyni. De akkor még meg sem említettük a Seiko-t, az Icewatch-ot vagy éppen a Lorus alkotásait.
A sort gyakorlatilag csak elkezdtük, de hogy hol a vége? Ott a pont, ahova a vevő teszi. A divatcégek az egész érát átölelik. Azok a gyártók például, akik egykor a ruhakollekcióikkal futottak be, mára már az óraiparban is megtalálhatóak. A divatékszerek világa szintén „átjáró ház”, különösen azóta, amióta az órák jobbára ékszernek és nem használati tárgynak számítanak.
A bőség zavara persze akár meg is nehezítheti a dolgát, ha nem igazán tudja eldönteni, merre induljon az óra márkák között. A jó hír az, hogy a legtöbb vállalat valamiféle csak rá jellemző karakterrel büszkélkedik. Tehát ha végignézi az adott cég termékeit, akkor az egyes modellekben felfedezhet egy megegyező „mintázatot”. Ez az egyediség az, ami különlegessé teszi őket, és ami alapján már könnyebbé válhat a választás.
Természetesen a külső előnyben részesítése helyett, az árakat is szűrőként alkalmazhatja. Egyes gyártók, például a Lorus, arra vállalkoznak, hogy a szép és tudásban sem gyenge óráikat elfogadható költségekkel kínálják. Tehát mindig akadnak olcsóbb megoldások, ha aktuálisan ezt érzi kifizetődőnek. Ezen túl pedig, az egy bizonyos márka iránti ragaszkodás, rajongás is jó kiindulási pont lehet. Ha például kedveli Michael Kors újító stílusirányzatát, akkor jó döntés a gyártó háza táján körbenézni.
Az óra márkák együttesen az órák jövőjéért dolgoznak
Bár néhány évtizede úgy tűnt, a hagyományos időkijelzőknek befellegzett, ám ez végül nem valósult meg. A mai napig azon a közös célon dolgoznak a vállalatok, hogy az órák jövője biztosított legyen.