A svájci óragyártás minden csínját-bínját elsajátították a Tissot márka készítői. Annak idején, a cég megszületésekor apa-fia határozott úgy, hogy valami újat, szokatlant alkot az órapiacon. Eleinte főleg zsebórákkal foglalkoztak. A kilencvenes évek elejéig kellett arra várni, hogy a karóra gyártás is beinduljon, de oly nagy sikerrel robbant be a motor, hogy sem a gazdasági válság, sem a versenytársak nyomása nem tudta elsöpörni a márka képviselte megjelenést, s egyben múlhatatlan értéket. Hogy vajon mi lehet a siker kulcsa?
Nyilvánvalóan a Tissot női karóra azért örvend akkora népszerűségnek, mert karakterességet képvisel. A mai világban, amikor a tömeggyártás a jellemző, akkor ez bizony hatalmas ajándék. Az, hogy a különböző árucikkek elárasztják a piacot sok szempontból pozitív. Az árak mérséklődtek, a kínálat növekedése által pedig a kereslet is szélesebb sugárban kezdett el terjeszkedni. Ám mindazok számára negatív ez a változás, akik a termékekben, legyen szó bármiről, az egyéniséget, az egyediséget keresik.
Alapvetően ez nem hiúság, csak egy markáns igény arra, hogy a személyiség valóban megismételhetetlen módon nyilvánulhasson meg. A tucattermékek erre nem adnak lehetőséget, sőt. Egy fajta zubbonyt húznak rá a viselőikre, egységesítve őket. A Tissot női karóra ebben az érában kiemelkedő csillagként valami egészen újat kínál. A divat, és a minőség keveredése már önmagában ritkaságnak mondható a mai világban, hiszen az előállított cikkekre vagy ez, vagy az a jellemző.
De hogy mindkettő karakteresen teret kapjon, az bizony határozottan ritkaságnak számít. A trend prioritást élvez, főleg a hölgyeknek, így a Tissot számára a T-Trend megalkotása, megtervezése során nem is volt kérdés, hogy a kollekciók alapkövét a divat diktálta értékek adják. A modern elvárások hirtelen értékálló köntöst kaptak. Ennek a házasításnak a végeredménye az összes, piacon forgalmazott Tissot női karóra.